Проблема, над якою працюють вчителі МО:
«Підвищення якості знань, удосконалення навчально-виховного процесу на основі впровадження педагогічних технологій, розвиток творчої ініціативи школярів».
Голова МО
Бурла Олена Василівна,
вчитель вищої кваліфікаційної категорії , закінчила філологічний факультет Кіровоградського державного
педагогічного інституту ім. О.С. Пушкіна в 1989 р.
Стаж роботи – 26 років.
Стаж роботи – 26 років.
Проблема, над якою працює вчитель:
«Аналіз художнього твору через навчальний діалог».
Вчителька будує свої уроки з урахуванням особистісно орієнтованого навчання з діалогом як домінуючою формою спілкування на уроці. Перевагу надає розвитку творчих здібностей учнів, що допомагає досягти мети уроку. Використовує такі види робіт: бесіда за проблемними запитаннями, обговорення іншого фіналу твору, дискусія за вивченими творами, рольові ігри.
Ткаченко Надія Олександрівна
вчитель І кваліфікаційної
категорії, закінчила Кіровоградський педагогічний інститут ім. О.С. Пушкіна в 1972 р., стаж роботи – 44 роки.
вчитель І кваліфікаційної
категорії, закінчила Кіровоградський педагогічний інститут ім. О.С. Пушкіна в 1972 р., стаж роботи – 44 роки.
Проблемне питання, над яким поглиблено працює вчитель:
«Аналіз художнього твору. Інноваційний підхід до методично-організаційного забезпечення уроку».
Вчитель намагається на своїх уроках розкривати творчий потенціал учня, його індивідуальність.
Подопригора Світлана Павлівна
вчитель вищої кваліфікаційної категорії, закінчила Кіровоградський державний педагогічний інститут ім. О.С. Пушкіна в 1989 р.
Стаж роботи – 27 років.
Стаж роботи – 27 років.
Проблема, над якою працює:
«Розвиток творчої особистості учня, використання новітніх педагогічних технологій».
На практиці головне завдання вчителя – розвивати природні задатки дитини та створювати сприятливі умови діяльності учнів. Будуючи свої уроки, вона спонукає учнів до різноманітних творчих завдань, спрямовує їх на пошукові види робіт: бесіду за проблемними запитаннями, усне малювання, мозковий штурм та ін.
Маджар Валентина Дмитрівна
вчитель І кваліфікаційної категорії, закінчила Таджикський державний педагогічний інститут у 1991 р. Стаж роботи – 24 роки.
Проблема, над якою працює вчитель:
«Аналіз літературного тексту через деталь, мистецтво запитання, «робота з одним – шлях до всіх».
Вчитель розвиває у дітей вміння глибоко аналізувати текст, працювати самостійно, логічно мислити, робити висновки та узагальнення. На уроках практикує використання опорних схем, таблиць, карток, наочності. Використовує ситуації типу «учень – учень» , «учень –
клас», «учень – автор», групові форми роботи, захист творчих проектів».
Шевченко Сергій Миколайович
вчитель музичного мистецтва, спеціаліст, закінчив Кіровогралський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка в 2014 році. Стаж роботи – 2 роки.
Проблема над якою працює вчитель:
«Музичне мистецтво як засіб естетичного виховання дитини».
Комментариев нет:
Отправить комментарий