Про нас



 

Проблема, над якою працюють вчителі МО:
 «Підвищення якості знань, удосконалення навчально-виховного процесу на основі впровадження педагогічних технологій, розвиток творчої ініціативи школярів».


Голова МО
 Бурла Олена Василівна,
вчитель вищої кваліфікаційної категорії , закінчила філологічний факультет Кіровоградського  державного
 педагогічного інституту ім. О.С. Пушкіна в 1989 р.
Стаж роботи – 26 років.


 

Проблема, над якою працює вчитель:
«Аналіз художнього твору через навчальний діалог».
 Вчителька будує свої уроки  з урахуванням особистісно орієнтованого навчання з діалогом як домінуючою формою спілкування на уроці. Перевагу надає розвитку творчих здібностей учнів, що допомагає досягти мети уроку. Використовує такі види робіт: бесіда за  проблемними запитаннями, обговорення іншого фіналу твору, дискусія за вивченими творами, рольові ігри.


Ткаченко Надія Олександрівна 
вчитель І кваліфікаційної
категорії, закінчила Кіровоградський педагогічний інститут ім. О.С. Пушкіна в 1972 р., стаж роботи –  44 роки.



  
Проблемне питання, над яким поглиблено працює вчитель:
«Аналіз художнього твору. Інноваційний підхід до методично-організаційного забезпечення уроку».
Вчитель намагається на своїх уроках розкривати творчий потенціал учня, його індивідуальність.

  

Подопригора Світлана Павлівна
 вчитель вищої кваліфікаційної категорії, закінчила Кіровоградський  державний  педагогічний інститут  ім. О.С. Пушкіна в 1989 р.
Стаж роботи – 27 років.




Проблема, над якою працює:
«Розвиток творчої особистості учня, використання новітніх  педагогічних технологій».
    На практиці головне завдання вчителя – розвивати природні задатки дитини та створювати сприятливі умови діяльності учнів. Будуючи свої уроки, вона спонукає учнів до різноманітних творчих завдань, спрямовує їх на пошукові види робіт: бесіду за проблемними запитаннями, усне малювання, мозковий штурм та ін.

  
Маджар Валентина  Дмитрівна
 вчитель І кваліфікаційної категорії, закінчила Таджикський державний педагогічний інститут у 1991 р. Стаж роботи – 24 роки.







Проблема, над якою працює вчитель:
 «Аналіз літературного тексту через деталь, мистецтво запитання, «робота з одним – шлях до всіх».
   Вчитель розвиває  у дітей вміння глибоко аналізувати текст, працювати самостійно, логічно мислити, робити висновки та узагальнення. На уроках практикує використання опорних схем, таблиць, карток, наочності. Використовує ситуації типу  «учень – учень» , «учень –
клас», «учень – автор», групові форми роботи, захист творчих проектів».



Шевченко Сергій Миколайович
вчитель музичного мистецтва, спеціаліст, закінчив Кіровогралський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка в 2014 році. Стаж роботи – 2 роки.



  
Проблема над якою працює вчитель:
«Музичне мистецтво як засіб естетичного виховання дитини».
 Активно використовує на своїх заняттях інноваційні технології та новітні методики викладання.



Мелішкевич Лариса Борисівна 

 вчитель образотворчого мистецтва вищої кваліфікаційної категорії, закінчила Кіровоградський  державний  педагогічний інститут  ім. О.С. Пушкіна в 1989 р.
Стаж роботи – 27 років.



Комментариев нет:

Отправить комментарий